Budoucnost

Budoucí využívání areálu je limitováno jednak snahou zachování původního záměru sochaře Karla Nováka - zahrady a budov k umělecké tvorbě v čemž pokračovalo i období Krátkého filmu a současně vložit záměr v celkovém oživení v novém poslání s trvalou připomínkou dynamického života předchozích let. Z toho pak vyplývá téměř povinnost znovuvtažení široké veřejnosti dovnitř projektovaného záměru budoucího vytížení areálu.

Foto ze zahrady

Lví fontána a terasy při převzetí objektu
Lví fontána a terasy při převzetí objektu
Vinný sklípek za pergolou (při rekonstrukci)
Vinný sklípek za pergolou (při rekonstrukci)
Pod pergolou
Pod pergolou
Schodiště na horní terasy
Schodiště na horní terasy
Oprava opěrných zdí podle původního stavu
Oprava opěrných zdí podle původního stavu
Lvi fontana
Lvi fontana
G. Jovanovič a B. Stehlík před sochou Vuka Karadžiče
G. Jovanovič a B. Stehlík před sochou Vuka Karadžiče
Obnova teras
Obnova teras
Uložiště vykopávek
Uložiště vykopávek
Vykopaná torza
Vykopaná torza
Původní foto kašny s vodníkem a oplocením
Původní foto kašny s vodníkem a oplocením
Rekonstrukce sochařských ateliérů
Rekonstrukce sochařských ateliérů
Studie přestavby atelieru
Studie přestavby atelieru
Na zahradě při natáčení filmu Modrý závoj. V popředí H. Vítová, na terase stojí K. Höger
Na zahradě při natáčení filmu Modrý závoj. V popředí H. Vítová, na terase stojí K. Höger
Zahrada při převzetí od původních majitelů. Do té doby sloužila jako skládka suti a odpadu
Zahrada při převzetí od původních majitelů. Do té doby sloužila jako skládka suti a odpadu